Welcome To My Inspiration, My Story past Past And Don't Forget To Be My Follower, Oke. A lot's Of Love

Rabu, 13 April 2011

:: Perasaan Vs PeRasan ::

lokasi: stesen minyak
situasi : nk isi minyak
suasane: agk2 suram

ape tjadi ?
meh sni aku citer----->

alkisah : aku nk p isi minyk kate..smpai kt stesen petronas aku          
park la kt pam 5..
tetibe dgn mate yg meliar aku tpandg sang putera kluar   dari krete 
angin btiup sepoi2 x retibhase . 
perghhh! muke dia mcm khairul phmi(pmain bola sepak tuh)
sejibik r..tp lg jambu..siut!
aku un jln p kaunter smbil mte tgok dia. .ha3
aku isi 30 hinggit . .laki tu beratur kt blakang aku ..
so aku jln dulu r ..n aku tros je p kt kete .. 
dgn slumber aku isi minyak smbil tgok dia..
tetibe. . dh nk siap isi nih..aku nmpak dia dtg ke arah ku..
ape lg..jantung dupdapdupdap . 

laki:assalamualaikum cik
aku :waalaikumsalam(wt muke pelik n cover comel)
laki:dh abis isi minyak
aku :yg ko sibuk nk tau npe(dlm ati je)..dh!npe?
laki:time kasih
aku :??? utk ape?(pelik)
laki:sb isi kn utuk sye (tsenyum)
aku :(dlm kepelikan)..ha isi utk awk..bile mse pulak  
laki:tu ..(smbil jari tunjuk no pam 4 )
aku :damm! . .dgn muke yg merah pdam . aku tcengang
    (tediam..than malu..cm nk bunuh diri..trjun bgunan .)
laki:xpe..sye dh isikn untuk awk jugak ..
aku :oh ye kew..sye ingat ni kte sye..x prsan pulak sory yew. 
(mcm mne aku boleh x perasan yg tu bukn kte aku.tp satria noe itam)..
laki: x per..senyum smbil bkate..comel krete awk kn..
aku :aah comel..ok la sye balik dlu bubye . 
    (ceh perli aku mamat nih . siut btol) . .

aku jln dgn laju tnpe menoleh kt dia...tp smpai kt simpang stesen minyak tu kete dia sblah aku..ayo2..cm ne nih..dia jln ntros hon aku smbil senyum n lambai...
dlm ati (wa . .dia senyum maut tuh . .ha2 .siap lmbai lg)
hurm..x pe..malu2 mmg malu tp dia senyum kt aku..kih3.
                      
                  jgn slh anggap ok..
              ~kwnakucitesoakuuncitebalikr~

Blur!Blur!Blur!                           
              

Tiada ulasan:

Catat Ulasan